Salı, Ağustos 08, 2006

ÇAY SUYU

bugün
yine senden bahsettim insanlara
sırf sen olduğun için
gittiğinden beri çay içmediğimi hatırladım.
sen gidince çay içilmez demiştim bu evde
arkana bile bakmadığını
beni sevmediğini
(zor ama evet dediğini)
sırf sen olduğun için..

okul çıkışında beklediğim günleri
koşup bana sarılışını...
sessizce içeri girip
çayı demlemeden beni uyandırmadığın günleri
hatırladım birden.
seninle tanıştım
seni üzmediğimi hatırladım.

bugün
yine senden bahsettim insanlara
büyüdüğünü
büyürken bana öğrettiğini!..
sen gidince çay içilmez demiştim bu evde..
hatırladım sadece
özel olduğunu
ama hakkımı helal etmeyeceğimi
yüzüne bile bakmayacağımı hatırladım.
her iş çıkışında seni eve bırakırdım
hatta üniversite sınavında bile ben vardım yanında.
tartışır sonra hemen gülerdik.
aç gezerdik paramız yokken
kenetlenmiş ellerimizle.
sırf sen olduğun için.
yıllar geçmesine rağmen hatırlıyorum sadece.
ve hep aynı ruyayı görüyorum
bazı geceler
sen arkanı dönmüşsün
ben ters istikamette
elimde kısa maltepe
kara tren gibi ilerlemekte!
hatırlıyorum herşeyi,
mesela arabayla kara saplandığımız günü,
sinirden beni uçurumdan atmak stediğini.

sen gidince çay içilmez demiştim bu evde.
sonsuza dek affetmeyeceğimi
ama ölene dek seveceğimi hatırladım sadece.
sonbaharda topladığımız yaprakları
yağmur altında şemsiyesiz gezmeleri
hatta hiç şemsiyem olmadığını..
insan olduğumu hatırladım.

sen gidince çay içilmez demiştim bu evde..
su kaynıyor.
gitme sırası bende
çayı demlemeye..

30/07/1996

:D

13 yorum:

Adsız dedi ki...

aşkolsun ersin hem yaz hem de gül sonunda . şimdi bunu okuyan ne yapsın şaşırıyor.pek bi' hüzün yaptım önce ama şunu -:D- görene kadar .hadi demle çayı , testere 1-2'yi alıp geliyorum . korku filmi istemişsin ya ;) hem aslında aşk daha korkutucu olabilir söylemedi deme gerçi sen daha iyi bilirsin :D

asma

Ersin Eser dedi ki...

yazdığım şeyin benim için anlamı çok farklı. anlatsam emin ol sende gülersin..

Ersin Eser dedi ki...

ayrıca bekliyorum.. hem testere 3 yokmu?
:)

Adsız dedi ki...

testere-3 çıkmış da daha bizim dükkâna gelmemiş ,sordumdu :)
hem şiirin matrak bir şey olduğunu tahmin ettim de bozuntuya vermeyelim dedim , çam devirmeyelim deyü ;)
tahminimi söylüyorum : bu eşineydi ?

asma

Adsız dedi ki...

bi' dakka bi' dakka şimdi anladım.
hmm yorum yok .
sen çayı demle ;)
koda bak yuh : lirique

asma

Adsız dedi ki...

güzel :)
belma

Ersin Eser dedi ki...

eşime değil.
çay aşkı bu çay..

Unknown dedi ki...

çay aşkı da başka oluyormuş :)

Adsız dedi ki...

bi de sen yaz be baba !
geliyoz gidiyoz çay ! içim dışım çay oldu !
bi kave yap/yaz bare denüşüklük olsun :)hem fala bakmadın hâlâ fincan evrim geçirdi .
başka klipleri de mi var ? ana ! dedim ya cahilim ben anlamaaaaz ..

asma

Ersin Eser dedi ki...

var ya, çok sanatsever bir arkadaşımız:)

Adsız dedi ki...

hııı .. peki .
ben sabırlı bi kimse değilim ama beklenecek şeyi beklerim .
bekliyos bakalım :)

asma

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »