Perşembe, Ekim 25, 2007

Yayın Yasağı...

Hemen hemen bütün kanallar demokratik olmadığını söylüyorlar. Hatta, insanların kanalları telefonla arayıp sıkıntılarını gündeme getirdiğini şehitlerimizin haberlerini ve askerlerimizin son durumunu neden öğrenemedikleri yakarır bir dille yayınladılar.

Ailemle oturmuş yemeğimi yerken doğal haliyle haberleri seyrediyorum o akşam..
en çok seyrettiğim haber kanalı yine doğal olarak şehitlerimizin resimlerini ailelerinin son durumuyla ilgili haberleri veriyorlar.. bunu öğrenmekte tabiki sakınca yok. O yavrucakları görmeyi bende çok isterim, hiç değilse dualarımın kime gittiğini görmüş olurum.. Ancak buradaki asıl problem şu dostlarım ;
o büyük Haber Kanalları o kadar dramatize ederek anlatıyorlarki olayı ailece şoka giriyorsunuz. Zaten son derece üzücü drmatik bir olayı araya reklam vererek pragmatik bir olaya çeviriyorlar birde üstüne küçük kızım dahil hepimizi ağlatıyorlar.. Aslında anlatmak istediğim böyle bir haberle bile çıkar sağlıyorlar..
Dile getirmek istediğim bir konu da; haritalar gösteriyorlar. Askerimizin şu an nerede olduğunu kaç kişilik birlikler olduğunu söylüyorlar. Bu TV leri o lanet örgüt de seyrediyor arkadaşlar. Bizimle aynı anda herşeyi öğreniyorlar... BİZ SAVAŞIYORUZ.... Bilmem anlatabiliyormuyum.. Stratejik bilgileri ulusal yayın yapan her kanal dünyaya açıklıyor.. Bu yanlış değilmi dostlarım...

Sonuç olarak Ekran Yasağını ben Ersin Eser olarak destekliyorum...
Şehitlerimizin ailelerine ve bütün Ülkemize başsağlığı diliyorum. Nur içinde yatsınlar..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Tüm şehitlerimize rahmet diliyorum.
Medyamıza kalsa terör örgütünün kapısını çalıp '' eğer müsaitseniz
akşama bizim ordu sizi vurmaya gelecek'' falan diyecek.

Adsız dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

Hangi isimsiz gafil o sırıtan?

Adsız dedi ki...

:D

Adsız dedi ki...

size kim gülebilir üstadım.

Adsız dedi ki...

böyle fobik birine gülünürmü uleennnnnnn!
:D