Çarşamba, Temmuz 23, 2014

bilen duyan varsa haber versin lütfen...

Insanlıktan haberi olan varmı? Hala iyi insanlar varmı bu dünyada? Yeteri kadar direnen, kalbi olan? Birşeyler yapması gerektiğine inanan, bencil ve kibirli olmayan varmı yakınlarınızda? Öldürülen çocuklar için sadece üzülmekten utanıyorum?.. Hollywood'un Amerika'sı nerede? Han şu bütün dünyayı kurtaran, G.I co ları, ramboları, tanrıları nerede? Iron man, kaptan amerika.... Hadi tam zamanı, çocuklar öldürülüyor hadiiiii!... Yıllarca bize pompaladıkları filmlerin kahramanları çıkın ortaya, sessiz kalmayın. Ümmet, bizim millet, yahu sadece film izledik, üretemedik hep tükettik.. Din'i bile,,,,,,böldük parçaladık...sadece Twitter dan Facebook dan efelendik,,,milliyetçi bazen de solcu, bazen gezi zi, bazen devletçi...ana yok Ata yok artık. Okulda eğitim, hastanede sağlık yok, ek ders ücreti, döner sermaye konulu toplantılar var.. Sevgi yok, aşk yok...heyecan yok,,,özlem yok...mahvolmuş bir dünya var...belki sadece benim dünyam böyle... Ben seviyorum, özlüyorum.. Her şeyi kalbimde hissediyorum...sevdiğimden bile farklıyım, haberi bile yok bu dünyadan, yada benim dünyamdan...çok dardayım çok....

Hiç yorum yok: