Pazartesi, Eylül 18, 2006

!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

resim çok güzel .. de neyi işâret ettin ?
iyi misin ? iyi olmanı diliyorum ..
he sen hep yaparsın böyle, yüreğimizi hoplatırsın, sonra da -o gommik bi' şeydi - dersin o da ayrı :)

candan

Adsız dedi ki...

resmi çok beğendim.

çekim çok güzel:)

Adsız dedi ki...

resimdeki kudret ilgimi çekti.
güç.
paylaşmak istediğim buydu herhalde..

iyi olmadığım anlaşılmıyor değilmi :)

xenzo

Adsız dedi ki...

bak şimdi ..
neyin var ?
kusura bakma biraz geç bakabildim,parti anca dağıldı :)
nasıldı pastalarım ama ? beğendin mi? ne gidip de öteki odadan sesleniyosun hem, tamam ben de normalde kalabalıktan hoşlaşmam ama bu başka türlü bi şey. seninkine de kaldı 1 ay hadi bakalım :) iş bana düşer yine ..

Adsız dedi ki...

birkaç gündür tek yaptığım müzik dinlemek desem inanırmısın acaba..

kafamı dağıtmam lazım. melankolik biri olmaktanda korkar oldum bu arada :)

biraz uzaklaşmam lazım
evden, işten, heryerden işte..

Adsız dedi ki...

SEN SANDIN Kİ BEN HİÇ GELMİYORUM BAKMIYORUM BU SAYFAYA OYSA YANILIYOSUN İLK İŞİM SABAH GELDİĞİMDE ÖNCE XENZO SONRA BOCUUX BLOG A BAKMAK...
İYİ OLMADIĞIN BELLİ AMA MSN OLAYI OLUNCA BURAYA YAZMADIM BİŞEY...
YENİ BİŞİYLER BEKLİYORUM SENDEN BÖYLE DEĞİŞİK BİŞEYLER İNSANI ALIP GÖTÜRECEK BİŞEYLER...
HADİ XENZO KIPIRDA SİLKELEN KENDİNE GELLLLL...

Adsız dedi ki...

DEMEK ÖYLEEEE...
TAMAM SIK DİŞİNİ AZ KALDI. AMA UĞRADIĞINDA LÜTFEN İZ BIRAK...


XENZO