Perşembe, Eylül 28, 2006

çok aşığın var diyorlar !..

çok aşığın var diyorlar
yalan de yeter bana
bir sevda sözü fısılda
hazırım inanmaya..

gönül hırsızı diyorlar
inkar et yeter bana
gözlerindeki cevaba
korkuyorum bakmaya..

geceler uzun ve yalnız
yoksun sabaha kadar
düşümde bile günahkarsın
bunu kim hayıra yorar

ardımdan deli diyorlar
belkide yalan değil
yanımda bile uzaksın
nasıl dayansın gönül..

çok ahlar aldı diyorlar
inkar et yeter bana
gözlerindeki cevaba
korkuyorum bakmaya..



cengiz onural...

32 yorum:

Adsız dedi ki...

ABİ COK GÜZEL SARKI TABİKİ SÖZLERİ :(

Adsız dedi ki...

ABİ COK GÜZEL SARKI TABİKİ SÖZLERİ :(

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa şarkı harika peki kim söylüyo bu şarkıyı

Adsız dedi ki...

sarkının sözleri bu kadarmı guzel olur yaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

seni işte ben böle sevdim ciooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Adsız dedi ki...

Gülll,
söyledinmi sevdiğini?

Adsız dedi ki...

En sevdigim sarki... Sözleri okadar guzel

Adsız dedi ki...

inanılmaz derın müziğini duyar duymaz içimi acıtıyor..

Adsız dedi ki...

inanılmaz güzel bi şarkı hele o müzük beni mahvetti

Adsız dedi ki...

Bu şarkı cengiz Onurala ait ve Melihat gülses söylüyor

http://www.youtube.com/watch?v=Snx2_1B32Ug&mode=related&search=

buradan seyredin kendisini muhteşem

pilot211 dedi ki...

BUNU BANA BANA AŞIK OLAN BİR BAYAN YOLLADI COK ENTERASAN GAYET.NETDE GÖNÜL HIRSIZI NICKIM VARDI.TAM BENI ANLATAN BIR SARKI HERKES BU SARKININ KEDER YÖNÜNE BAKIYOR BENSE KEYİF YÖNÜNE EVET HAYKIRARAK DIYORUM COK AH ALDIM COK ASIGIM OLDU AGLAYANLAR OLDU SABAHLARA KADAR KARSIMDA VE BEN COK KEYİF ALDIM BENİ AĞLAYACAK KADAR SEVENIM VAR DIYE HEPSİ SAHİP OLMAK ISTEDİ TEK BASINA DUNYAMA BENLİĞİME VE DAHA NICE OZELLIKLERIME GÖZLERIME SÖZLERIME SESIME GÜLÜŞÜME COK YAKISIKLI DEGILDIM AMA BAYANLAR BİR SEKİLDE BENİM BIR YERIME TAKILIYORLARDI VE BEN KARSIMDA AGLADIKCA BANA SAHIP OLAMAYISLARINA ZEVK ALIYORDUM BIR SONRAKI HEDEFE DOGRU EL SALLAYISIMLA.SONUNDA NICKIMI SILDIM GAYET NETTEN SONRA YOLUMA DEVAM ETTIM GIZLI VE DERINDEN SON IKI YILDA 80 KISI ILE TANISTIM 20 SINI ASIK ETTIM KENDIME 60 INI SEVDIRDIM BENLIGIME HEP HUZUN BIRAKTIM KARSIMDAKI INSANIN KALBINE ACIMAK VARDI BENDE CUNKU EKMESEM HUZNUMU O TOPRAGA KÖK SALAN BENLİĞİM KALBİNİ BİTİRECEKTİ CUNKU DAYANAMIYACAKTI BU CINARA İŞTE HERKESIN DILINDE AH CEKTIREN BEN YOLA DEVAM ETMEK ISTEMIYOR ARTIK BAGIRARAK SUNU SORUYOR YOKMU BIR GÖNÜL HIRSIZI TUM HEM CINSLERININ INTIKAMINI BIRDEN CIKARTACAK BEN BURADAYIM mavi2111@hotmail.com saygıyla

Adsız dedi ki...

BENDE COK AH ALDIM ZAMNINDA BI ARKADSIN YORUMUNU OKLUDUM GERCEKDEN BEN ONUN DİŞİSİYİM GALIBA
ERKEKLERI MUTSUZ GORMEK KAPIMDA KOPEK OLMALARI COK HOSMA GIDIYODU AMA ARTIK USLANDIM GALİBA.SIMDI BIRINI COK SEVIYORUM GECMIS YOK ARTIK BENIM ICIN SADEC GELECEK VAR ONUNLA O ZEVK ALAN ARKADSA SOLUYORUM BOS BUNLAR SONUC KOCA BI HIC.ESKI ERKEK ARKASIM GONDERDI BU SARKIYI BANA KENDIMI COK KOTU HISSETMEME NEDEN OLDU.DOGRU INSANI BULMAK GEREKIYOMUS.HEP SEVILDIM AMA SEVMEDIM SIMDI TADIYORUM O DUYGUYU COKK GÜZEL.SENI SEVIYORUM MEHMET.ZEYNEP

Adsız dedi ki...

bravo.

bende açıklama yapmak istedim sonunda...

çok güzel aşklarım oldu...sevdiklerim. nefret ettiklerim...
mutluyum.. çünkü hiç ah almadım...
genç bir kızın onuruyla oynamadığım için..
üzmediğim için...
XeNzO

Adsız dedi ki...

BELKİ GÖZ PINARLARIMDAN UZUN ZAMANDIR YAŞ AKMIYORDUR AMA BU ŞARKIYI HER DİNLEDİĞİMDE AĞLAMAYI VE SEVMEYİ HATIRLIYORUM ÇOK ACI Kİ GÜNÜMÜZDEKİ SEVGİLERİN SAHTELİĞİ DEĞER KAZANMIŞKEN AŞKA DEĞİLDE İNSANLARA ACIMAYA BAŞLADIM. ŞARKININ DERİNLİĞİNDE BOĞULMAK ÇOK GÜZEL (HERŞEY İNSANLAR İÇİNDİR ...)

Ersin Eser dedi ki...

kesinlikle...

Adsız dedi ki...

TEŞEKKÜRLER DÜŞÜNCEME GÖSTERDİĞİNİZ SAYGIDAN ÖTÜRÜ

Ersin Eser dedi ki...

RİCA EDERİM,

HER ZAMAN..

Adsız dedi ki...

NEDEN BU ŞARKI ?
BAŞKA BİR ŞARKI DEĞİL DE; ANLIYORUM ÇOK GÜZEL ŞARKI AMA NEDEN NE BU ŞARKIDA...

Ersin Eser dedi ki...

bilmem.

beni çok etkiledi bu şarkı. sözlerindeki acıyı,
haykırışları,
çaresizliği sevdim belkide..
sanırım herkes hayatının herhangi bir döneminde bu hislere kapılmıştır.

Adsız dedi ki...

BAZEN İÇİMİZDE YAŞADIĞIMIZ DUYGULARIN NEKADAR YOĞUN YADA NEKADAR BASİT OLDUĞUNU DÜŞÜNMEK BAYA BİR ZAMAN ALIR ...
ŞU VARKİ İNSAN KENDİNİ MUTLU GÖRMEK İSTİYORSA ÇARESİZLİĞİN İÇİNDE DE BOĞULSA BENCE İMSANSIZSA İMKANLI YADA ÇARESİZSE ÇARE BULUR YETERKİ BUNU İSTEYEN BİRİ OLSUN...
İSTEMEK ÖNEMLİ

Ersin Eser dedi ki...

istiyorum.
sizde isteyin..

Adsız dedi ki...

GÜZELLL

Adsız dedi ki...

İnce saz söylüyor bu şarkıyı soranlar için.

Ayrıca Mode XL diye bi grubun bu sarkıyı da içine alan diss' i var dinlemek isteyenler için.Sarkısının adı hadi s**tir.

Adsız dedi ki...

manyak şarkı beh

Adsız dedi ki...

ya süper bi şarkı anasını ya

kamer dedi ki...

yha bu şarkıyı ben dinlediğimde ne olduğunu anlamadan gözlerimden yaşlar sel gibi akmaya başladı ve boğulmaya başladım insanlar yalancı ve sahte tamamen kendileri için çırpılanları görünce zevk alıyorlar ve o insanlara aşık olanlar çekio acıyı hatalarını bile yok edebilemler görmemezlikten gelenler herşeyini o kişilere adayanlara oluyo herşey. [[[[herkese ricam şudurki kimseye acı çektiripde ah almayın özellikle aşk acısı hiç çektirmein ......]]]]

Adsız dedi ki...

Melihat Gulses! Mukemmel Bir sessss Massallahhhh....

Adsız dedi ki...

çok ağladım bu şarkıyı dinleyip dinleyip..sanki benim hayatımı izleyip bunun üzerine yazılmış..duygularımı birebir anlatmışlar..ezo

Ersin Eser dedi ki...

birileri duygularını anlatmış işte ne iyi...

adına sevindim :)

birileri de benim duygularımı anlatabilse çok güzel olur..

xenzo.......

ezoş dedi ki...

evet aslında şanslı sayılırım düşüncelerimi ve duygularımı yansıtan bi şarkı var. ben şarkıları hep kendime dost olarak gördüğüm çin bi dostumun beni tanımlaması diyorum bu şarkıya..:)) adsız olarak yazmıştım daha önce;)

Adsız dedi ki...

harika bi şarkı... umut akyürek söylüyor...

Adsız dedi ki...

hayırlısı