Pazartesi, Ekim 23, 2006

?

NEDEN DÜŞERİZ ?

11 yorum:

Adsız dedi ki...

engele takılırız !

Adsız dedi ki...

:)

... dedi ki...

haydaaaa! bu da nerden çıktı düşündüm düşündüm çıkamadım işin içinden:(

aylak adam dedi ki...

positive" attitude overcomes even the tallest obstacles" diye bir yazı vardı bizim şirkette o aklıma geldi şimdi, yerine de cuk diye oturdu sanki

Adsız dedi ki...

NASIL YANİ YA...NEDEN Mİ DÜŞERİZ?
BÜYÜK HAYALLERİMİZ OLDUĞU İÇİN
(YA DA BU SADECE BANA MAHSUS BİŞİY)

ÇOK ACİİP YAKLAŞTIM OLAYA YİNE ALLAH ALLAH...

BAYRAM YARAMADI BANA...

HEHE BENİM BEN GELDİM...

OzgeBozkurt dedi ki...

yorulunca

deniz dedi ki...

yercekiminin suçu.

Adsız dedi ki...

ayakta durmayı öğrenebilmek için..

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

garip bir soru :))

Adsız dedi ki...

wildrose,
senin yorum daha garip
heuehueheu

Adsız dedi ki...

düş erleri düşen birbirini kaldırırlar da ondan..
ver elini kardiş ;)